دانلود آهنگ شاد جدید و قدیمی

۵ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

استارتاپ

دنیای استارتاپ پر از آدم‌هایی است که می‌خواهند موفق شوند و در این راستا تلاش بسیار زیادی می‌کنند، اما دستِ آخر نمی‌توانند کسب‌وکار خود را به‌درستی راه‌اندازی کنند. چرا چنین چیزی اتفاق می‌افتد؟ بخش زیادی از دلایل به این موضوع باز می‌گردند که بسیاری از کارآفرین‌ها، چگونگی راه اندازی استارتاپ و رساندن کسب‌وکار خود از «نقطه‌ی الف» به «نقطه‌ی ب» را نمی‌دانند. «نقطه‌ی الف» جایی است که ایده یا ایده‌‌ های استارتاپی فوق‌العاده‌ در ذهن کارآفرین وجود دارد و «نقطه‌ی ب» جایی است که استارتاپبه امنیت، ثبات و رشدی نسبی در بازار رسیده است و کسب درآمد می‌کند.

اما بین این دو نقطه، همه چیز سخت است، از دید استراتژیک، یکی از بهترین راه‌های ساختن کسب‌وکار خودتان این است که به‌سرعت ایده را از ذهن به محصولی قابل‌عرضه در بازار تبدیل کنید. همراه ما باشید، در این مقاله می‌خواهیم درباره‌ی چگونگی راه اندازی استارتاپ صحبت کنیم.


۱. فقط شروع کنید

بنا‌بر تجربه‌ی ما، در دنیای کسب‌وکار، شروع سریع مهم‌تر از شروع دقیق است. به این واقعیت فکر کنید که اگر کسب‌وکار خود را آغاز نکنید، هیچ اتفاقی نخواهد افتاد. باید قادر باشید تا هر چیزی را که شما را از شروع کردن باز می‌دارد، از چیزهای خیلی کوچک گرفته تا مهم‌ترین‌ها، نادیده بگیرید یا به‌سرعت آنها را برطرف کنید و سپس :

  • اولین خط از کد خود را بنویسید؛
  • دامنه‌ی سایت موردنظر خود را ثبت کنید؛
  • محصول خود را روی کاغذ بکشید؛
  • نمونه‌ی اولیه‌ای از محصول خود را طراحی و پیاده‌سازی کنید.

هیچ چیز جز خودتان مانع شروع استارتاپ شما نیست. اولین چیزهایی را که برای شروع نیاز دارید انجام دهید.

۲. هرچیزی را می‌توانید بفروشید

دسته‌ای از کارآفرینان وجود دارند که خوب می‌دانند که می‌خواهند چه چیزی را بفروشند، دسته‌ای دیگر اصلا نمی‌دانند که چه چیزی را می‌خواهند بفروشند و فقط می‌خواهند چیزی را عرضه کنند. توصیه‌ی ما در چگونگی راه اندازی استارتاپ این است: هر چیزی را می‌توانید بفروشید.

بسیاری از کارآفرینان بزرگ دنیا «چیزهای جدیدی» نمی‌فروختند، آنها فقط سعی داشتند تا «متفاوت» یا «بهتر» بفروشند.

  • سام والتون (Sam Walton) صاحب فروشگاه والمارت، چیزهایی را می‌فروخت که شما می‌توانید آنها را بر سر هر چهارراه و در هر سوپرمارکتی، پیدا کنید.
  • تد ترنر (Ted Turner) مؤسس شبکه‌ی سی.ان.ان، به‌سادگی حق اشتراک و پخش برنامه‌های تلویزیونی و تبلیغاتی را می‌فروخت.
  • هاوارد شولتز (Howard Schultz) مدیرعامل استارباکس، قهوه می‌فروخت.
  • وارن بافت (Warren Buffett) سهام دیگران را خرید و فروش می‌کرد.

کارآفرینان همیشه مخترع نیستند. شما می‌توانید محصول فرد دیگری را بگیرید و بفروشید. ریچارد برانسون (Richard Branson) در ناامیدی خطوط هواپیمایی ویرجین را راه اندازی کرد. او قصد داشت تا برای قراری عاشقانه‌، به جزایر ویرجین سفر کند، اما پرواز او در فرودگاه کنسل شد. بعد از این اتفاق، او بدون داشتن پول کافی، یک جت شخصی را کرایه می‌کند و به این سفر می‌رود. اما چگونه؟

در شبی که پرواز وی به جزیره‌ی ویرجین کنسل می‌شود، او روی تخته سیاهی می‌نویسد: «بلیط پروازهای ویرجین، فقط ۲۹ دلار» و به میان افرادی می‌رود که پرواز آنها به جزیره‌ی ویرجین کنسل شده بود؛ او به اندازه‌ی تعداد صندلی‌هایی که در جت شخصی وجود داشت، بلیط فروخت و هزینه‌ی پرواز با جت شخصی را در همان‌ مکان به‌ دست آورد و در همان شب به سمت جزیره‌ی ویرجین پرواز کرد.

مفهوم این بخش را فهمیدید؟ فقط رو به جلو حرکت کنید و چیزی بفروشید. هر چیزی را که می‌توانید.

منبع
  • علیرضا خوبیان
  • ۰
  • ۰

ایوان بند

بیوگرافی ایوان بند

ایوان بند یکی از گروه های موسیقی جدید ایرانی هستند که موسیقی را در طرح بالایی ارائه می دهند. این گروه از دو عضو حسین ششریفی خواننده گروه و فواد غفاری آهنگساز تشکیل شده است. البته حدیث دهقان هم با این گروه همکاری دارد.

ایوان بند

بیوگرافی حسین شریفی عضو گروه ایوان بند

حسین شریفی متولد 22 اردیبهشت سال 66 در شهر رفسنجان استان کرمان است.

او خواننده گروه ایوان است و از کارهای شاخص او می توان به تیتراژ برنامه اینجا آینده اشاره کرد.

آهنگ های معروف او عبارتند از : ای عشق، جانان، ماه منی، تو همونی، دلبسته، آروم جونم، ای جان، نوش جان از بهترین کارهای او است.

ایوان باند

بیوگرافی فواد غفاری آهنگساز گروه ایوان

فواد غفاری هم آهنگساز این گروه است و متولد 11 مرداد سال 1362 است و با هنرمندان معروف همچون علی عبدالمالکی و میثم ابراهیمی همکاری داشته است.

از کارهای شاخص او می توان به کارهایش با علی لهراسبی و تیتراژژ سریال فاصله ها اشاره کرد.

فواد غفاری با خوانندگانی نظیر رضا صادقی، پویا بیاتی، فریدون آسرایی و محمدرضا گلزار هم همکاری داشته است.

ایوان باند

جوایز و امتیازات فواد غفاری

وی هم چنین به همراه سیروان خسروی در سال 1394 نیز برنده جایزه بهترین آهنگساز پاپ از دیدگاه مردم در جشن سالانه موسیقی ما شد. او در همکاری خود با میثم ابراهیمی برای تیتراژ سریال دردسرهای عظیم نیز نماینده بهترین قطعه تیتراژ در برنامه سه ستاره گردیده و برای ایشان آرزوی بهترینها رو داریم.

ایوان باند

دیگر اعضای گروه ایوان بند

یکی دیگر از اعضای این گروه مصطفی مومنی است که کار تنظیم و میکس و مستر را انجام می دهد و خانم حدیث دهقان هم به عنوان ترانه سرا برای این گروه فعالیت می کند.

ایوان باند

علاقه و تفریح گروه ایوان بند

این گروه بیشتر وقت خود را بر روی آلبوم تمرکز کرده اند و قصد دارند به زودی یک فول آلبوم از خود منتشر کنند و آهنگ های شادی هم در آلبوم جای دهند.

  • علیرضا خوبیان
  • ۰
  • ۰

آموزش خیاطی

آموزش خیاطی

کلاس آموزش خیاطی و هدف برگزاری دوره ها 

هدف از برگزاری دوره های آموزشی و یا آموزش خیاطی هنرجویانی است که با در نظر گرفتن نیاز های جامعه و بازار کار رشته خیاطی بتوانند نیازهای خیاطی از روی الگو، برش و دوخت را در تولید برطرف سازند.
هدف دوره آموزش خیاطی ، آموزش هنرجویانی است که علاقه به رشته خیاطی بصورت واقعی دارند ،
و در آینده دوست دارند خیاطی را به عنوان یک شغل انتخاب کنند ( و در صورت گذراندن دوره طراحی لباس ، با خلاقیت و استقلال بیشتر )  و در بازار کار مشغول شوند . 

 

توانایی های کسب شده پس از گذراندن کلاس های آموزش خیاطی :

با توجه به نوع تدریس رشته خیاطی که بصورت کاملا عملی است و مطالب و سرفصل های دسته بندی شده آن بعد از اتمام دوره خیاطی ، هنرجو می تواند :
از این رشته بعنوان شغل و کسب و کار استفاده کند و منبع درآمد خوب و قابل توجهی داشته باشد . 

 

آموزش خیاطی
 

پیش نیاز دوره آموزش خیاطی : 

رشته خیاطی نیازی به پیش نیاز ندارد و هر آنچه که نیاز داشته باشد ، داخل خود دوره خیاطی کاملا دیده شده است ،
یعنی آموزش خیاطی از مبتدی تا پیشرفته خواهد بود. 
رشته خیاطی ربطی به میزان تحصیلات و رشته گذرانده شده دانشگاهی ندارد و هر کسی با هر شرایط و سنی می تواند در آن شرکت کند .
مهم علاقه شخص به رشته خیاطی است که تعیین کننده موفقیت شخص می باشد . تنها پیش نیاز دوره خیاطی ، داشتن هدفی مشخص است.

منظور ما از داشتن هدف برای رشته خیاطی چیست؟ چگونه یک خیاط شویم و هدفمان از انتخاب آن چیست؟ 

هدف ها در رشته خیاطی به چند دسته تقسیم می شوند . 

  1. ثبت شرکت پوشاک با نامی مشخص

  2. تولید انبوه

  3. خیاطی مطرح

  4. تاسیس مزون شخصی و یا گالری

  5.  استفاده شخصی

  6. تدریس رشته خیاطی

 با مشخص شدن هدف مورد نظر و با شرکت در دوره های آموزش خیاطی شما هنرجوی عزیز از مهارت لازم در این رشته برخوردار می شوید. 
 

کلاس خیاطی

برای مشاهده ادامه مطلب به سایت tarahilebas مراجعه کنید ..!
  • علیرضا خوبیان
  • ۰
  • ۰

بودجه کنکور

سلام کنکوری های عزیز تجربی

شاید خیلی از اوقات اطلاعات اشتباهی در مورد بودجه بندی درس های کنکور بهتون داده باشن و کمی گیج شده باشین.

اگه اینطور بوده اصلا نگران نباشین، تو این پست قصد دارم بودجه بندی دروس کنکور تجربی رو برای شما ارائه بدم.

همونطور که میدونید بودجه بندی مطالعاتی بر اساس بودجه بندی تست ها در سال های اخیر یک اصل منطقی است.

امیدوارم ارائه این بودجه بندی کنکور به شما واسه برنامه ریزیاتون کمک کنه و بتونین با توجه به اونا، موفقیت بیشتری رو به دست بیارین.

 

بودجه بندی درس های کنکور(ریاضی)

بودجه بندی درس ها در کنکور (ریاضی)

بودجه بندی دروس در کنکور(زیست)

 

بودجه بندی درس ها در کنکور (زیست)

بودجه بندی درس ها در کنکور(فیزیک)

 

بودجه بندی درس ها در کنکور (فیزیک)

بودجه بندی درس ها در کنکور(شیمی)

بودجه بندی درس ها در کنکور (شیمی)

منبع

  • علیرضا خوبیان
  • ۰
  • ۰

سبحان

سجاده فرش محرابی تولیدی در شرکت سجاده فرش سبحان در شهرستان کاشان در استان اصفهان میباشد واز جمله برترین و بزرگترین مراکز تولید سجاده فرش محرابی مساجد در کاشان و ایران می باشد. شرکت سجاده فرش سبحان با تولید تخصصی و حرفه ای فرش مساجد در سال 1390 به یکی از برند های معتبر فرش سجاده ای در ایران مبدل گشته است . از کاشان به عنوان پایتخت فرش ماشینی ایران یاد می شود که شهرک های صنعتی بسیاری در کاشان وجود دارد که اکثرا به تولید فرش ماشینی مشغول هستند . فرش ماشینی از جمله تخصصی ترین تولید کاشان به حساب می اید. فرش ماشینی تولید شده در کاشان علاوه بر مصارف داخل به اقصی نقاط ایران عزیز صادر می گردد. که از جمله محصول صادراتی کاشان می توان به سجاده فرش کاشان نیز اشاره کرد. سجاده فرش کاشان تولید شده در شرکت سجاده فرش سبحان به کشور های حوزه خلیج فارس صادر می گردد. سجاده فرش کاشان در ادارات مدارس حسینیه ها مساجد استفاده می گردد. سجاده فرش کاشان به لحاظ برتری از سجاده فرش مشهد بسیار حرفه ای تر به لحاظ طرح و رنگ و تنوع تولید به نظر می رسد. از جمله طرح های شرکت سجاده فرش سبحان کاشان می توان به فرش سجاده ای ثریا – فرش سجاده ای خضرا – فرش سجاده ای رضوان – فرش سجاده ای پردیس – فرش سجاده ای محتشم و بسیاری دیگر از طرح های فرش محرابی و غیر محرابی که در نمونه مساجد فرش شده ، مساجد اهل تسنن و تشیع استفاده می گردد. سجاده فرش ترکیبی بی نظیر از هنر و مذهب می باشد که به عنوان نوع خاص ا ز فرش های اسلامی در طول تاریخ طراحی فرش ، بافته شده و رواج پیدا کرده اند.

درواقع اگر بخواهیم یکی ازجنبه های عبادت درهنر اسلامی را نام ببریم ، بی شک فرش های سجاده ای که برای خواندن نماز در نمازخانه ها و مساجد مورد استفاده قرار می گیرند را می توان به عنوان یک نمونه ی برجسته قلمداد کرد .

به طور کلی از هر فرشی می توان با هدف نماز خواندن استفاده کرد ولی آنچه که فرش سجاده کاشانرا ازنظر شکل ظاهری و قالب برجسته و متمایز می کند ، به کار رفت نیکطاق محرابی و بیشتر، نقش و نگارهای شمسه و اسلیمی در آن است.

جهت ارتباط و اطلاع از قیمت ها و مشاوره رایگان با مدیریت فروش در تماس باما باشید .

  • علیرضا خوبیان