دانلود آهنگ شاد جدید و قدیمی

۲ مطلب در تیر ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰
فروش اینترنتی کامپیوتر اداری برای تمامی شهر های ایران توسط تیم فروشگاه اینترنتی نو آور با ضمانت بازگشت و تحویل اکسپرس انجام می شود.
فروش اینترنتی کامپیوتر اداری ویژه سازمان ها و شرکت ها، یک راه حل خوب و مطمئن می باشد، چرا که هم ضمانت برگشت کالا همراه خرید شماست، هم تحویل زودهنگام و هم ضمانت اصل بودن کالا را داریم، ضمن اینکه فرآیند خرید مخصوصا برای مدیرانی که سرشان شلوغ است، زودتر انجام می شود.
نکات مهم هنگام خرید کامپیوتر و لوازم جانبی برای یک سازمان
1- اولین نکته قیمت یک کالا هست که لازم است خیلی بالا نباشد.
2- اصل بودن محصول یا داشتن گارانتی را باید دقت کرد.
3- کیفیت کامپیوتر و قطعات به گونه ای باشد که مدام نیاز به تعویض نداشته باشد، چون در یک سازمان یا شرکت، سیستم مدام روشن است و عمر مفید آن با یک سیستم خانگی تفاوت دارد.
4- داشتن پشتیبانی 24 ساعته که کار سازمان یا شرکت شما هیچ گاه با مشکل مواجه نشود.
5- در نظر داشته باشید که از این کامپیوتر چه استفاده ای می خواهید در سازمان یا شرکت خود داشته باشید.
گاهی برای انجام یک کار، یک کامپیوتر ساده هم کار راه انداز است، اما گاهی فعالیت یک سازمان یا شرکت در سطح  پیچیده تری است و لازم است سیستم باکیفیت بالا خرید شود.
اینکه از کامپیوتر فقط در امور متداول مانند Office می خواهد استفاده شود ویا در طراحی گرافیکی ، خیلی تفاوت دارد.
فروش اینترنتی کامپیوتر اداری برای تمامی شهر های ایران توسط تیم فروشگاه اینترنتی نو آور با ضمانت بازگشت و تحویل اکسپرس انجام می شود. فروش اینترنتی کامپیوتر اداری ویژه سازمان ها و شرکت ها، یک راه حل خوب و مطمئن می باشد، چرا که هم ضمانت برگشت کالا همراه خرید شماست، هم تحویل زودهنگام و هم ضمانت اصل بودن کالا را داریم، ضمن اینکه فرآیند خرید مخصوصا برای مدیرانی که سرشان شلوغ است، زودتر انجام می شود. نکات مهم هنگام خرید کامپیوتر و لوازم جانبی برای یک سازمان 1- اولین نکته قیمت یک کالا هست که لازم است خیلی بالا نباشد. 2- اصل بودن محصول یا داشتن گارانتی را باید دقت کرد. 3- کیفیت کامپیوتر و قطعات به گونه ای باشد که مدام نیاز به تعویض نداشته باشد، چون در یک سازمان یا شرکت، سیستم مدام روشن است و عمر مفید آن با یک سیستم خانگی تفاوت دارد. 4- داشتن پشتیبانی 24 ساعته که کار سازمان یا شرکت شما هیچ گاه با مشکل مواجه نشود. 5- در نظر داشته باشید که از این کامپیوتر چه استفاده ای می خواهید در سازمان یا شرکت خود داشته باشید. گاهی برای انجام یک کار، یک کامپیوتر ساده هم کار راه انداز است، اما گاهی فعالیت یک سازمان یا شرکت در سطح پیچیده تری است و لازم است سیستم باکیفیت بالا خرید شود. اینکه از کامپیوتر فقط در امور متداول مانند Office می خواهد استفاده شود ویا در طراحی گرافیکی ، خیلی تفاوت دارد. 6- از فروشگاه اینترنتی نوآور کمک بگیرید! منبع : https://noavar.shop/
  • علیرضا خوبیان
  • ۰
  • ۰

پیشینه و وضعیت موجود جوش سر به سر

جوش سر به سر ازسال 1953 در ژاپن در حال انجام می باشد. این تکنیک از مرحله ی نخست در صنعت راه آهن و همچنین برای اتصال سر به سر میلگرد در صنایع عمرانی مورد استفاده قرار گرفته است. جوش سر به سر میلگرد اصلی ترین روش اتصال میلگرد در ژاپن می باشد.

اجرای پروژه

شرکت پویا گستر با 5 سال سابقه در اجرای پروژه های جوش سر به سر، آمادگی خود را جهت ارایه مشاوره و یا اجرای پروژه های شما اعلام می دارد.
لازم به ذکر است که جوش سر به سر جایگزین اورلپ بوده و در موارد زیر قابل اجرا می باشد.

1- ستون ها
2- تیرها
3- دیوارهای برشی
4- فونداسیون
5- ریشه های کوتاه
6- بولتهای شکسته

چرا جوش سر به سر میلگرد


کاهش مصرف تا 30 درصد

با توجه به عدم استفاده از فناوری های نوین، سالیانه صدها هزار تن میلگرد به علت استفاده از روش سنتی اورلپ به هدر می رود. اجرای روش جوش سر به سر میلگرد می تواند صرفه جویی قابل ملاحظه ای (تا 30 درصد) در مصرف میلگرد، با حذف اورلپ و پرتی داشته باشد.


مقاوم سازی

با اجرای روش جوش سر به سر میلگرد، با توجه به کاهش مصرف میلگرد ، وزن اصلی سازه کاهش یافته و متناسب با آن از نیروهای ثقلی جانبی نیز کاسته می شود و در نتیجه مقاومت سازه در مقابل زلزله افزایش خواهد یافت. همچنین بدلیل افزایش سطح مقطع میلگرد و نگهداری یکنواختی نیرو در محل اتصال و مشابه بودن خواص فیزیکی میلگرد در نقطه اتصال با آلیاژ میلگرد پایه، استحکام مکانیکی میلگرد در نقطه اتصال بیشتر از سایر نقاط در طول میلگرد می باشد.


اجرای بهتر

با اجرای جوش سر به سر میلگرد، با توجه به کاستن از حجم اضافی میلگرد ها در نقاط اتصال و کاهش اشتباهات انسانی بهنگام اتصال میلگردها، امکان ویبره بهتر بتن؛ که مشکل بسیار مهمی در ساخت سازه های بتنی محسوب می شود، برطرف می گردد و درگیری بتن با میلگرد ها افزایش خواهد یافت .که این امر در نهایت بهینه سازی خواص فیزیکی و مکانیکی بتن مسلح شده با میلگرد را به همراه خواهد داشت.

منبع : http://puyagostar.com/%d9%81%d8%b1%d9%88%d8%b4-%d8%af%d8%b3%d8%aa%da%af%d8%a7%d9%87-%d8%ac%d9%88%d8%b4-%d8%b3%d8%b1-%d8%a8%d9%87-%d8%b3%d8%b1-%d9%85%db%8c%d9%84%da%af%d8%b1%d8%af/

 

  • علیرضا خوبیان