دانلود آهنگ شاد جدید و قدیمی

۳ مطلب در خرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰
همه آنچه باید درباره جوانسازی پوست بدانید
می‌گویند رسیدن به جوانی جاودانه جزو آرزو‌های قدیمی بشر بوده است. در افسانه‌ها و حکایت‌های سرزمین‌های مختلف داستان‌های بسیاری می‌بینیم از جستجوی اکسیر جوانی و آرزوی داشتن زیبایی و جوانی برای همیشه. معروف است که اسکندر مقدونی در جستجوی آب حیات نصف دنیا را فتح کرد. بهرحال بشر زیباست و زیبایی را دوست دارد.
 
صورت به عنوان اولین و مهمترین تصویری که از یک انسان به نظر ما می‌آید نقش اساسی در جلوه زیبایی دارد. پوست لطیف و شاداب و عاری از لک و جوش و... برای خیلی از خانم‌ها دارای اهمیت است و بر زیبایی و اعتماد بنفس آن‌ها می‌افزاید. به خصوص پوست صورت آنقدر حساس است که باید مثل یک نوزاد کوچک مدام مراقب آن بود!
 
در این مطلب قصد داریم راجع به بهترین و موثرترین روش‌های جوانسازی پوست برای شما صحبت کنیم. البته راه‌های جوانسازی پوست بسیار متنوع هستند و هرکس باید با توجه به نوع پوست خود و نیازی که می‌بیند راه‌های جوانسازی پوست را امتحان کند. برای مثال جوانسازی پوست با لیزر، تزریق بوتاکس و یا هیدرودرمی و پاکسازی ممکن است برای همه اشخاص در هر وضعیت و سنی مناسب نباشد. 
 
روشهای جوانسازی پوست؛ از لایه برداری تا هایفوتراپی
 
 
چرا به جوانسازی پوست نیاز داریم؟
 
شاید برای شما هم سوال شده باشد که اصلاً پیری پوست چیست و چرا ما باید به فکر مراقبت و جوان سازی پوست دست و صورتمان باشیم. برای پاسخ این سوال باید با پوست بدن انسان آشنا شویم.
 
پوست لایه‌ای بسیار نازک و حساس است که روی بافت‌های چربی و عضلانی بدن ما قرار گرفته است. پوست یکی از بزرگترین اعضای بدن است، بافت زنده‌ای که با ۲ مترمربع سطح در تمام بدن گسترده شده و با مو‌ها و ناخن‌ها تکمیل شده است. پوست انسان درست مثل یک موجود زنده مدام در حال تغذیه و بازسازی و ریزش است. پوست حتی به سبک زندگی ما واکنش نشان می‌دهد. برای مثال دست یک کارگر زبر و زمخت می‌شود تا پوست مقاومت بیشتری داشته باشد. بدن انسان در طول زندگی ۷۰ ساله بیش از ۴۵ کیلوگرم پوست را می‌سازد و دور می‌اندازد. در واقع می‌شود گفت هرماه پوست فرد عوض می‌شود. به همین دلیل در بسیاری از روش‌های جوانسازی پوست روی قدرت ترمیمی پوست و زمان آن هم حساب می‌شود.
 
منبع : bartarinha
  • علیرضا خوبیان
  • ۰
  • ۰

فراهم کردن محیط کار مناسب برای دورکاری  

زمانی که صحبت از فریلنسر می‌شود، باید انتظار کار در خانه را داشت مگر اینکه شما یک طراح فریلنسر دارای محیط کار مجزا باشید. در هر صورت حتی اگر در دفتر کاری خودتان نیز مشغول به کار باشید، زمان زیادی را بر اساس نوع شغل خودتان در آن محل سپری می‌کنید. لذا باید فضای کار فریلنسر به‌ گونه‌ای باشد که فرد در آن کمتر احساس خستگی کند یا نیاز کمتری به بیرون رفتن از آن داشته باشد.

البته محیط کار فریلنسر محدود به خانه یا دفتر کار نمی‌شود. دورکار ها معمولاً از هر جایی که بتوانند در آن لپ تاپ خودشان را باز کنند و پریز برق به همراه امکان اتصال به اینترنت داشته باشند، به عنوان محل کار استفاده می‌کنند. اغلب شما نیز شاهد کسانی بوده‌اید که با یک لپ تاپ چند ساعت گوشه کافه مشغول کار هستند و در نهایت با لبی خندان از آن خارج می‌شوند.

خنده روی لبان این افراد به واسطه دل‌نشین بودن محیط کاری و عدم احساس خستگی با وجود نشستن مداوم پشت مانیتور لپ تاپ است. البته برای همه کسانی که دوست دارند در خانه دورکاری انجام دهند نیز پیشنهاد می‌کنیم در هفته یا ماه مدتی را برای بیرون رفتن و کار کردن در محیط بازتر اختصاص دهند تا ذهن آن‌ها شکوفاتر و فعال‌تر باشد. خوشبختانه دسترسی به اینترنت و پریز برق در بیشتر نقاط شهرهای ایران وجود دارد و شما نگرانی دسترسی هم نباید داشته باشید.

 

محیط کاری فریلنسر

مناسب‌سازی فضای خانه برای فریلنسر

همان‌طور که مشاهده کردید بیشترین زمانی که اغلب آزادکار ها در آن مشغول به فعالیت و کار هستند، خانه است. از این رو باید خانه را محیطی مناسب برای کار کردن کرد. به همین منظور امروز در وبلاگ پارس فریلنسر همراه شما خواهیم بود تا نکاتی در مورد آماده‌سازی فضای خانه برای دورکاری را با هم مرور کنیم. این نکات فقط محدود به اتاق کار فردی نیست و همه خانه را در بر می‌گیرد البته بیشترین تمرکز ما روی اتاق کار خواهد بود.

طراحی داخلی اتاق نشیمن

اتاق نشیمن یا هال در خانه‌های ایرانی باید به‌گونه‌ای طراحی شده باشد که شما در آن احساس راحتی داشته باشید و بیشتر اوقات فراغت و استراحت را در آن بدون داشتن تنش بیرونی یا کاری سپری کنید. به عنوان پیشنهاد بر اساس سلیقه و علاقه خود می‌توانید افزودنی‌های مناسبی به اتاق نشیمن اضافه کنید. برای مثال اگر علاقه زیادی به مطالعه کتاب دارید، قفسه کوچکی از کتاب‌هایی که نخوانده‌اید را به اتاق نشیمن انتقال دهید و زمان استراحت خود را به خواندن آن اختصاص دهید.

  • علیرضا خوبیان
  • ۰
  • ۰

قانون جذب

در مورد قانون جذب چه می‌دانید؟
 
به گزارش «تابناک»، با توجه به اینکه زندگی از چیز‌های منفی و چیز‌های مثبت تشکیل شده است، در قانون جذب بیان می‌شود که انسان‌ها به هر چیزی که فکر کنند آن را جذب میکنند، اگر به چیز‌های منفی فکر کنند در حال جذب موارد منفی در زندگی خود هستند و اگر به چیز‌های مثبت و خوب در زندگی تان توجه کنند آن را وارد زندگی شان خواهند کرد.

بخش مثبت زندگی انسان‌ها مثل ثروت، احساس خوب، روابط عالی و… و بخش منفی مثل غم و اندوه، نبودش کار، شکست عشقی و… است.  
 

قانون جذب؛ قانونی نچندان عجیب ولی پنهان

شاید تصور کنید که قانون جذب یک قانون بسیار عجیب است، اما اصلاً اینطور نیست و اگر به گذشته خود نگاه کنید می‌بینید که از این قانون در زندگی خود استفاده کرده اید. آیا تا به حال دقت کرده اید که یک روز که حالتان بد است در همان روز چیز‌های منفی زیادی را جذب کرده اید، یا اینکه یک روز خوشحالی و حس بسیار خوبی دارید چیز‌هایی را جذب کرده اید که بیشتر خوشحال تان کرده است و احساس تان بهتر می‌شود.

پس اگر دقت کرده باشید می‌بینید که قانون جذب همیشه در زندگیتان در حال عمل کردن است و برای اینکه بتوانید از این قانون قدرتمند استفاده کنید و زندگی تان را در اختیار بگیرید باید بدانید که قانون جذب چیست و چطور با استفاده از این قانون می‌توانید زندگی تان را در اختیار بگیرید.

خیلی از افراد قانون جذب را یک خیال می‌دانند فکر می‌کنند که این قانون وجود ندارد. اما این قانون برای تمام افراد در حال عمل کردن است و کوچک و بزرگ نمی‌شناسد. اگر اصول استفاده از قانون جذب را یاد بگیرید می‌توانید زندگیتان را همان طور که میخواهید بسازید، می‌توانید خودتان خالق زندگی خود باشید و به هر هدف و آرزویی که دارید برسید.

برخی پژوهشگران عقیده دارند، اغلب افرادی که زندگی فوق‌العاده‌ای دارند درست نمی‌دانند که چه کاری کردند تا به این زندگی رسیدند. اما غیر ممکن است که بدون هیچ کاری بتوانید یک زندگی رویایی بسازید. این افراد از قانون جذب به صورت ناخودآگاه بدون اینکه بدانند استفاده کردند و زندگیشان را همانطور که می‌خواستند ساخته‌اند.

قدرت‌های عظیمه طبیعت مثل نیروی جاذبه زمین و نیروی مغناطیس و گرانش با چشم و حواس اصلا قابل مشاهده و دیدن نیست، دقیقا این مورد هم برای قانون‌جذب صدق می‌کند. قانون جذب را اصلاً نمی‌توان دید و مشاهده کرد، اما در حقیقت قدرت بسیار زیادی نسبت به بقیه قدرت‌های طبیعی دیگر است.

در واقع قانون جذب پس از انتشار کتاب راز (the secret) توسط خانم راندا برن در اواخر سال ۲۰۰۶ ثابت شده است. کتاب راز یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌ها در زمینه قانون جذب است که بسیاری از مطالب اش به دلیل اینکه در بین مردم رواج پیدا نکند حذف شده است. در کل قسمت‌هایی از کتاب راز حذف شده است تا بین مردم پخش نشود.

کارشناسان عقیده دارند برای استفاده از قانون جذب باید اصول کار با قانون جذب را بدانید تا بتوانید از این قانون استفاده کنید.

قانون جذب مجموعه رویکردی است که باعث می‌شود یک انسان بتواند با استفاده از قدرت ذهن و افکارش به تمام آرزوهایش برسد.
 
 
  • علیرضا خوبیان