دانلود آهنگ شاد جدید و قدیمی

  • ۰
  • ۰

طراحی ویلای مدرن ، کلمه ای است که در بحث ویلا سازی خیلی به گوش می رسد. اما براستی چه مقدار از ویژگی ها و کیفیت آن آگاه هستیم؟ در ذهن بیشتر ما مدرن به معنی جدید و پیشرفته است، هر چیزی که طرح و مدل نویی داشته باشد و یا از تکنیک و تکنولوژی های پیشرفته در ساخت آن استفاده شده باشد. در تعریف عمومی، ساختمان مدرن به نظر ساختمانی می رسد که دارای مصالح ساخت جدید، امکانات مدرن خدماتی، تاسیساتی، روشنایی و …. می باشد. و اما تعریف تخصصی آن مربوط به سبک مدرن در معماری است که دارای ویژگی های منحصر به فردی است و سالهاست که سهم وسیعی از حوزه ساختمان سازی را به خود اختصاص داده است.

ویلای مدرن ۳
 

آن از تفکر صنعتی، مدرنیته و عملکردگرایی نشات گرفته است. تفاوت این سبک در ویلا در متریال، نحوه اجرا، فرمها و فضاسازی ها با دیگر سبک های طراحی ویلا، مشخص و قابل توجه است. محبوبیت ویلا مدرن در تمام دنیا در حال افزایش است. سادگی و ارتباط قوی آن با طبیعت پیرامونی، از دلایل این محبوبیت هستند. در ابتدا ما سعی داریم شما را با واژه معماری مدرن در معماری ویلا بیشتر آشنا کنیم. ویژگی های معماری ویلا با سبک مدرن، محور این مبحث قرار دارد. طراحی ویلا مدرن بر پایه اصول معماری مدرنیسم است. این رویکرد پر طرفدار و بین المللی، بی اعتنا به سبک های سنتی و الگوهای کلاسیک و قدیمی است.

در واقع وقتی یک ساختمان ویلایی مدرن را مشاهده می کنید، تشخیص نمی دهید که آن مربوط به چه کشور و فرهنگی است. زیرا هیچ فرم و المان سنتی که نشانی از معماری گذشته آن سرزمین باشد، در آن وجود ندارد. علت جذابیت این مدل ویلا برای بسیاری افراد، در واقع همین است: جهانی و بی مکانی. نمونه ویلاهای مدرن، از زمره کارهای متعدد و موفق شرکت طراحی ویلا ۱۰۰۰ در دامنه وسیعی از ویلاهای کوچک تا لوکس و بزرگ قابل مشاهده هستند. تیم حرفه ای این شرکت در طراحی و اجرای ویلاهای مدرن در سراسر کشور دارای سوابق درخشان است.

منبع : https://villarabet.net/%d8%a7%d8%b2-%d8%b7%d8%b1%d8%a7%d8%ad%db%8c-%d9%88%db%8c%d9%84%d8%a7%db%8c-%d9%85%d8%af%d8%b1%d9%86-%da%86%d9%87-%d9%85%db%8c-%d8%af%d8%a7%d9%86%db%8c%d8%af%d8%9f/

  • ۰۰/۱۰/۱۷
  • علیرضا خوبیان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی