دانلود آهنگ شاد جدید و قدیمی

  • ۰
  • ۰

سبحان

سجاده فرش محرابی تولیدی در شرکت سجاده فرش سبحان در شهرستان کاشان در استان اصفهان میباشد واز جمله برترین و بزرگترین مراکز تولید سجاده فرش محرابی مساجد در کاشان و ایران می باشد. شرکت سجاده فرش سبحان با تولید تخصصی و حرفه ای فرش مساجد در سال 1390 به یکی از برند های معتبر فرش سجاده ای در ایران مبدل گشته است . از کاشان به عنوان پایتخت فرش ماشینی ایران یاد می شود که شهرک های صنعتی بسیاری در کاشان وجود دارد که اکثرا به تولید فرش ماشینی مشغول هستند . فرش ماشینی از جمله تخصصی ترین تولید کاشان به حساب می اید. فرش ماشینی تولید شده در کاشان علاوه بر مصارف داخل به اقصی نقاط ایران عزیز صادر می گردد. که از جمله محصول صادراتی کاشان می توان به سجاده فرش کاشان نیز اشاره کرد. سجاده فرش کاشان تولید شده در شرکت سجاده فرش سبحان به کشور های حوزه خلیج فارس صادر می گردد. سجاده فرش کاشان در ادارات مدارس حسینیه ها مساجد استفاده می گردد. سجاده فرش کاشان به لحاظ برتری از سجاده فرش مشهد بسیار حرفه ای تر به لحاظ طرح و رنگ و تنوع تولید به نظر می رسد. از جمله طرح های شرکت سجاده فرش سبحان کاشان می توان به فرش سجاده ای ثریا – فرش سجاده ای خضرا – فرش سجاده ای رضوان – فرش سجاده ای پردیس – فرش سجاده ای محتشم و بسیاری دیگر از طرح های فرش محرابی و غیر محرابی که در نمونه مساجد فرش شده ، مساجد اهل تسنن و تشیع استفاده می گردد. سجاده فرش ترکیبی بی نظیر از هنر و مذهب می باشد که به عنوان نوع خاص ا ز فرش های اسلامی در طول تاریخ طراحی فرش ، بافته شده و رواج پیدا کرده اند.

درواقع اگر بخواهیم یکی ازجنبه های عبادت درهنر اسلامی را نام ببریم ، بی شک فرش های سجاده ای که برای خواندن نماز در نمازخانه ها و مساجد مورد استفاده قرار می گیرند را می توان به عنوان یک نمونه ی برجسته قلمداد کرد .

به طور کلی از هر فرشی می توان با هدف نماز خواندن استفاده کرد ولی آنچه که فرش سجاده کاشانرا ازنظر شکل ظاهری و قالب برجسته و متمایز می کند ، به کار رفت نیکطاق محرابی و بیشتر، نقش و نگارهای شمسه و اسلیمی در آن است.

جهت ارتباط و اطلاع از قیمت ها و مشاوره رایگان با مدیریت فروش در تماس باما باشید .

  • ۹۸/۰۲/۰۲
  • علیرضا خوبیان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی